ROZKŁAD MATERIAŁU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA 4-5-6 LATKÓW II sem.

ROZKŁAD MATERIAŁU Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO DLA 4-5-6 LATKÓW

STYCZEŃ         Słownictwo:

window [łindoł] – okno,

chair – [czer]-krzesło,

door [dor] – drzwi,

table [tejbl] – stół,

bed [bed] – łóżko,

bedroom [bedrum] – sypialnia,

house [hałs] – dom;

kitchen [kiczyn]– kuchnia;

Zwroty: It’s green [itz grin] – to jest zielone. It’s blue [itz blu] – to jest niebieskie.

LUTY    Słownictwo:

a hat [e hat] – kapelusz,

a T-shirt [e tiszyrt] – koszulka,

shoes [szułz] – buty,

a sweater [e słeter] – sweter,

a dress [e dres] – sukienka

Zwroty:

I’m cold [ajm kold] – jest mi zimno.

I’m hot [ajm hot] – jest mi gorąco.

MARZEC         Słownictwo:

Cheese [cziz] – ser,

a chicken [e cziken] – kurczak,

bread [bred] – chleb,

a banana [e banana] – banan,

an orange [en orindż] – pomarańcza,

milk [mylk] – mleko,

water [łoter] – woda,

fisz [fysz] – ryba.

Piosenki utrwalające poznane słownictwo z rozdziału o jedzeniu.

Dzieci określają co lubią, a czego nie. I like … [aj lajk], I don’t like … [aj dont lajk].

KWIECIEŃ       Słownictwo:

 a cat [e ket] – kot,

a dog [e dog] – pies,

a rabbit [e rabit]- królik,

a horse [e hors] – koń,

a cow [e kał] – krowa,

a duck [e dak] – kaczka,

animals [animals] – zwierzęta.

Zwroty:

I like animals [aj lajk animuls] – lubię zwierzęta.

Piosenki utrwalające poznane słownictwo z rozdziału o zwierzętach.

MAJ             Słownictwo:

rainy [rejni] – deszczowo,

snowy [snołi] – śnieżnie,

sunny [sani] – słonecznie,

windy [łindi] – wietrznie,

hot [hot] – gorąco,

cold [kold] – zimno.

Zwroty:

It’s sunny. [its sani] – jest słonecznie.

Piosenki utrwalające poznane słownictwo z rozdziału o pogodzie.

CZERWIEC     

Piosenki i wyliczanki utrwalające poznane słownictwo.

Zabawy z wykorzystaniem chusty animacyjnej.

Utrwalenie słownictwa z wykorzystaniem flash cards i koła fortuny.

[Zapis fonetyczny czyli tak jak należy prawidłowo wymawiać]