Log in

Języka angielski

 Propozycje zabaw słowno – ruchowych  w języku angielskim dla przedszkolaków

i rodziców

 

„Hello, hello!”– Dzień dobry J“How are you?” Jak się macie?

Proponuję Wam kilka zabaw! Zaczynamy J

 

1.      Na rozpoczęcie trochę się rozruszajmy.  Posłuchajcie piosenki „If you happy”. Spróbujcie pokazać właściwe emocje.

https://www.youtube.com/watch?v=l4WNrvVjiTw

2. W tym tygodniu przypomnimy sobie słownictwo „Spring clothes - wiosenne ubrania. Słownictwo związane z częściami garderoby  zaczniemy od prezentacji flashcards lub wykorzystania części Waszej garderoby J

https://esl-kids.com/flashcards/clothes.html\

Jeżeli zastanawiacie się jak prawidłowo wypowiedzieć poszczególne słowa, to odpowiednie linki znajdziecie poniżej.

t-shirt  t-shirt (koszulka) https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=T-shirt

cap      czapka z daszkiem  https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=cap

shoes   buty  https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=shoes

socks   skarpetki https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=socks

dress   sukienka https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=dress

shorts spodenki https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=shorts

jacket  kurtka https://www.diki.pl/slownik-angielskiego?q=jacket

3. Teraz proponuję wysłuchanie wesołej piosenki „This is the way we get dressed”,  podczas której naśladujemy ruchem sposób ubierania poszczególnych części garderoby.

4.  Teraz ma dla Was propozycję  gry interaktywnej „Spring clothes”. Poproście rodziców, aby pomogli Wam odczytać poszczególne wyrazy.

https://wordwall.net/resource/1463470/angielski/spring-clothes

5. „Łowimy ubrania”

Na dywanie rozkładamy materiał, lub kocyk, który będzie rzeką. Na kocyku układamy flashcards przedstawiające części ubrań (clothes). Rodzic kolejno wymienia nazwy ubrań, zaś wybrane dziecko skacze po obrazkach starając się przedostać na drugą stronę rzeki.

6. Na koniec przedstawiam kilka linków do piosenek. Zabawa przy piosenkach będzie tym bardziej atrakcyjna dla dzieci jeśli przygotujemy komplet lub dwa komplety ubrań o których mowa w piosence. Żeby było weselej, ubrania te mogą być za duże (sporo za duże np. z dorosłej osoby J) . Podczas śpiewania piosenki dziecko zakłada na siebie kolejno wskazane ubrania, co zapewne bardzo je  rozbawi.

„Let’s get dressed”

https://www.youtube.com/watch?v=OAVh6StYLq8

„Put on your shoes”

https://youtu.be/-jBfb33_KHU

 „What color are you wearing?

https://www.youtube.com/watch?v=xRyjbyBcPok

 

Good bye! Have a nice day!– ciocia Asia.


Hello!

Jak się macie? Mam nadzieję, że wszyscy jesteście zdrowi. Dziś lekcje powtórzeniowe. Poznaliśmy już sporo nazw dzikich zwierząt- "wild animals", pora sprawdzić jak z Waszą pamięcią :)

Na początek kliknijcie "info" a dowiecie się co należy robić, jeszcze mała wskazówka, po odgadnięciu zwierzęcia klikajcie strzałkę umieszczoną po prawej stronie slajdu, dzięki temu przejdziecie do następnej zagadki.

A pod każdym zwierzakiem można odtworzyć zabawy taneczne, które już znacie :)

Powodzenia, tęsknię za Wami, mam nadzieję, że wkrótce pobawimy się razem !

https://view.genial.ly/5eb3e5fbd4d59a0d61ff8564/game-wild-animals-revision


Hej Dzieciaki!

Zapamiętaliście zwierzęta, które poznaliśmy tydzień temu?

Dziś poznamy kolejne, a przy okazji dowiecie się skąd pochodzą. Udanej zabawy! Pamiętajcie, aby dokładnie przeszukać każdą zakładkę

 

https://view.genial.ly/5eb14302a8079b0d8e50d13d/horizontal-infographic-maps-untitled-genially?fbclid=IwAR0A6eel-4O1k8mzp3p4pw_kFO8-MN1wOP5dSKTUp86U9beNqM65IuT9CIQ

 


Drogie Przedszkolaki jesteście ?

Dziś mam dla Was niespodziankę, która ukryta jest pod linkiem. Przeczytajcie instrukcje i wykonajcie wszystkie zadania, jeśli Wam się spodoba koniecznie dajcie znać. 

Udanej zabawy ! :)

https://view.genial.ly/5ea95f69134b180d2d380cf8/presentation-untitled-genially?fbclid=IwAR20pGT3GwJDmkO2ZewVi1Bd57llFKpVSjLXP2End4OPyZFVy-Rl2_Xg89c

 


Drogie Przedszkolaki!

Hej ho jest tu kto?

Witam Was, ostatnio wprowadziliśmy nowe słownictwo, dziś je utrwalimy, zagramy wspólnie w grę a na koniec niespodzianka. Podpowiem Wam, że ta dwójka zawsze ma śmieszne przygody. Jesteście gotowi? To zaczynamy!

  1. Przypomnimy sobie zwierzęta mieszkające na farmie. Śpiewaj razem z nami

https://www.youtube.com/watch?v=zXEq-QO3xTg

2.      Przypominamy sobie teraz słówka.

https://quizlet.com/pl/501381696/farm-flash-cards/?x=1qqt

Na dole strony klikaj na każdy z obrazków i powtarzaj ich nazwy. Powtórz czynność tyle razy, aż sam będziesz umiał nazwać wszystkie obrazki – sprawdzaj z nagraniem poprawność wymowy.

3.      Brawo, masz doskonałą pamięć, teraz zagrajmy w grę. Zgadniesz jakie to zwierzę?

https://www.youtube.com/watch?v=70ugvRmq3KQ

4.      Na zakończenie niespodzianka. Wiem, jak bardzo lubicie przygody Steva i jego czarodziejskiej papugi. Zapraszam Was do obejrzenia przygód tych szalonych przyjaciół. Może pomożecie znaleźć zagubiony cień Steva?

https://www.youtube.com/watch?v=SyhmVcHnxEM

Dziś się żegnamy, widzimy się za tydzień !

Pozdrawiam Was- ciocia Asia

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Realizowane obszary podstawy programowej I, III, IV

 


Drogie Przedszkolaki!

Witam Was w kolejnym tygodniu, bardzo się cieszę, że tu zaglądacie.

Wiem, że w tym tygodniu omawialiście zwierzęta które mieszkają na wsi. W takim razie poznamy je w języku angielskim. Na początek przywitajmy się !

1.       Rozgrzewka językowa

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

2.      Zapraszam Was teraz na farmę, powtarzajcie słówka.

https://www.youtube.com/watch?v=bV8MSaYlSbc

Czy udało Ci się zapamiętać jakieś zwierzątko? Tak masz rację troszkę ich było na tej farmie.

My spróbujemy zapamiętać tylko kilka. Na dole strony klikaj na każdy z obrazków i powtarzaj ich nazwy. Powtórz czynność tyle razy, aż sam będziesz umiał nazwać wszystkie obrazki – sprawdzaj z nagraniem poprawność wymowy.

https://quizlet.com/_8aiclc?x=1qqt&i=2qzgpx

3.      Jeśli zapamiętałeś nowe słówka zaśpiewaj piosenkę, te zwierzaki wydają naprawdę śmieszne odgłosy

https://www.youtube.com/watch?v=zXEq-QO3xTg

4.      Na dziś kończymy, pozdrawiam. Miłego dnia Kochani

Mam nadzieję, że super się bawiliście

Bye bye

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Realizowane obszary podstawy programowej I, III, IV


Drogie Przedszkolaki!

Serdecznie Was witam i zapraszam do wspólnego tańca i śpiewania.

1.      Rozgrzewka językowa

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

2.      Kochani przed nami Wielkanoc, święta obchodzone w Polsce wyglądają troszkę inaczej niż te, które obchodzą dzieci w UK. W Wielkiej Brytanii króliczek wielkanocny przynosi dzieciom drobne upominki, najczęściej są to słodycze.  Organizowane są różne zawody „Egg hunt” czyli polowania na jajka, „Egg tapping” bitwa (tłuczenie) które jajko jest twardsze , czy „Egg rolling” turlanie ugotowanych jajek z górki.  Poznamy dziś słówka związane Wielkanocą.  Jesteście gotowi? To zaczynamy

Kliknij na link

https://quizlet.com/_88vokh?x=1qqt&i=2qzgpx

Na dole strony klikaj na każdy z obrazków i powtarzaj ich nazwy. Powtórz czynność tyle razy, aż sam będziesz umiał nazwać wszystkie obrazki – sprawdzaj z nagraniem poprawność wymowy.

3.      Świetnie sobie radzisz, poznałeś mój Przedszkolaku nowe słówka, spróbuj teraz policzyć wszystkie kurczaki.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=22&v=YOSCE0XTwEI&feature=emb_logo

Brawo, zadanie wykonane.

  1. Na koniec zaśpiewaj ze mną piosenkę o Wielkanocnym Koszyczku

https://www.youtube.com/watch?v=85iD8QA9X_M

pa pa Dzieciaki, spokojnych i zdrowych ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

Pamiętajcie widzimy się w kolejnym tygodniu Bye

HAPPY EASTER !

Realizowane obszary podstawy programowej I, III, IV


Drogie Przedszkolaki!

Serdecznie Was witam i zapraszam do wspólnego tańca i śpiewania.

1.       Rozgrzewka językowa

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

2.       Mówiliśmy w poprzednim tygodniu o wiośnie, śpiewaliśmy piosenkę o kolorowych kwiatach, które wiosną wyrastały z ziemi.  Dziś przygotowałam dla Was temat związany z pogodą, jak wiemy to właśnie wiosną obserwujemy najwięcej związanych z nią zjawisk.

 What’s the weather like today ? – Jaka jest dziś pogoda?

Przechodzimy do wprowadzenia słownictwa:

 

• It’s    sunny    (today).

 • It’s   raining       (today).

• It’s    windy         (today).

 • It’s   snowing         (today)

Na dole strony klikaj na każdy z obrazków i powtarzaj ich nazwy. Powtórz czynność tyle razy, aż sam będziesz umiał nazwać wszystkie obrazki – sprawdzaj z nagraniem poprawność wymowy

              https://quizlet.com/_88vo20?x=1jqt&i=2qzgpxJ

3.      Dla utrwalenia słów zagraj w grę „Dopasowanie”

Poproś rodzica o przeczytanie pogody i dopasuj do przedstawionych obrazków.

https://quizlet.com/498643848/match

4.      Jeśli zapamiętałeś nowe słówka zaśpiewaj piosenkę.

https://www.youtube.com/watch?v=rD6FRDd9Hew

5.      Na dziś kończymy, pozdrawiam. Miłego dnia Kochani J

Mam nadzieję, że super się bawiliście i wiecie już jak odpowiedzieć na pytanie

What’s the weather like today ? 

Bye bye

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

Realizowane obszary podstawy programowej I, III, IV


Witamy Was nasze Przedszkolaki, mamy nadzieję, że chętnie pobawicie się z nami.

Zaczynamy rozdział o wiośnie. Życzymy udanej zabawy.

Wiosna- spring

1.      Rozgrzewka językowa.

Posłuchaj i zaśpiewaj naszą piosenkę powitalną.

https://www.youtube.com/watch?v=tVlcKp3bWH8

2.      Przechodzimy do wprowadzenia słownictwa,

Spring- Wiosna

Flowers- Kwiaty

Grow- rosnąć, uprawiać

Na dole strony klikaj na każdy z obrazków i powtarzaj ich nazwy. Powtórz czynność tyle razy, aż sam będziesz umiał nazwać wszystkie obrazki – sprawdzaj z nagraniem poprawność wymowy

               https://quizlet.com/_88h08c?x=1jqt&i=2qzgpx

3.      Jeśli zapamiętałeś nowe słówka zaśpiewaj piosenkę.

https://www.youtube.com/watch?v=gAcDUEgMgmY

4.      Na dziś kończymy, pozdrawiamy. Miłego dnia Kochani

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

Top
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z RODO – OBOWIĄZEK INFORMACYJNY Więcej szczegółów…